Pazartesi 12.08.2013 00:00

Banka mağdurlarına müjde!

Aldığı kredinin detaylarını paylaşmayan bankayı Meclis Dilekçe Komisyonu'na şikâyet eden vatandaşa "yargıya başvurun" yanıtı geldi

Yüksek ücretlerle vatandaşı mağdur duruma düşüren bankaları takibe alan Meclis Dilekçe Komisyonu, örnek teşkil edecek bir karara imza attı. Komisyon mağduriyet ve şikâyetine çare bulamayan bir vatandaşa yargıyı adres gösterdi. Komisyona Kırklareli'nden başvuran G.Ç. adlı vatandaş dilekçesinde, kullandığı konut kredisiyle ilgili bilgileri göndermeyen bankayı şikâyet etti. Dilekçeyi işleme alan Komisyon, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'yla temasa geçti.
TEŞHİRİ İSTENDİ
Banka bunun üzerine G.Ç.'nin en yakın şubeye başvurarak evrakını alabileceğini bildirdi. Komisyon ise vatandaşa, bu tutuma karşı yargıya başvurabileceğini bildirdi. Komisyon, istismar eden bankaların teşhir edilmesi önerisinde de bulunmuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.