Pazartesi 09.09.2013 00:00

Vodafone görsel kimliğini değiştirdi!

Güncellenen logo önümüzdeki aylarda aramızda olacak.

Telekomünikasyon devi Vodafone, WPP'ye bağlı kreatif tasarım ajansı The Brand Union'ın yardımıyla kurumsal görsel kimliğini yeniledi.
Geliştirilen yeni logo hâlâ Vodafone'la özdeşleşmiş olan 'ters virgül'ü içinde barındırıyor. 'Gelişimin katalizörü' olma özelliğini yansıtan kırmızı köşegenin eklenmesiyle oluşturulan yeni logo gerek statik gerekse hareketli medya platformları üzerinde kullanılacak.
Yaşanan değişikliği değerlendiren Vodafone Marka Grup Direktörü Barbara Haase, "Yeni görsel kimlik tam olarak Vodafone'u anlatıyor: Asla statik değil, her daim hareketliyiz ve teknolojimizi kullanan herkesi daha güçlü kılıyoruz" diyor.

Yeni tasarımın önümüzdeki aylarda Türkiye'ye uğrayıp uğramayacağını görmek için beklemek gerekecek.

Sabah

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.