Perşembe 19.09.2013 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 19.09.2013 12:02

Fener'in milyonluk kulübesi!

Transfermarkt'ın verilerine göre, Fenerbahçe'nin yedek kulübesinin haftalık ortalama değeri 30 milyon 825 bin Euro oldu.

Fenerbahçe'nin 30 milyon 825 bin Euro'luk piyasa değeri olan yedek kulübesi, Süper Lig'deki 6 ekibin tek tek toplam takım değerlerinden fazla.
Ligin ilk 4 haftasında, 18 takımda 226 değişik futbolcu yedek soyunurken, en pahalı yedek kulübesine sahip kulüp Fenerbahçe oldu. Alman internet sitesi Transfermarkt'ın verilerine göre, Fenerbahçe'nin yedek kulübesinin haftalık ortalama değeri 30 milyon 825 bin Euro oldu.
Bu değer, Süper Lig'in 6 takımının tek tek toplam piyasa değerinden yüksekti. İşte o 6 takımın toplam piyasa değerleri: Kardemir Karabük 28.3 milyon Euro, Kayseri Erciyes 24.9 milyon Euro, Torku Konyaspor 22.8 milyon Euro, Çaykur Rizespor 17.9 milyon Euro, Elazığspor 13.8 milyon Euro ve Akhisar Belediye 12.9 milyon Euro. Ligin ilk haftasındaki Konya maçında 25 milyon 500 bin Euro olan Fenerbahçe yedek kulübesinin piyasa değeri, Eskişehirspor mücadelesinde 31 milyon 300 bin, Sivasspor ve Kasımpaşa karşılaşmalarında 33 milyon 200 bin Euro'ya ulaştı. Fenerbahçe'yi haftalık 24 milyon 450 bin Euro ortalamayla Beşiktaş takip ederken Galatasaray 19 milyon 475 bin Euro ile üçüncü sırayı elde etti. Futbolcular bazında Sow 14 milyon Euro ile ilk sırayı alırken, onu 10 milyon Euro ile Galatasaraylı Bruma, 8 milyon Euro ile Mehmet Topal izledi.

SABAH

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.