Salı 01.10.2013 00:00

F.Bahçe stadının ismi değişecek mi?

Fenerbahçe Kulübü Başkanvekili Abdullah Kiğılı, Futbol Federasyonu'nun aldığı 6+0+4 yabancı kararını kulüp olarak desteklemelerine rağmen, "Dünya markası olabilmek için yabancı sınırı kalkmalı." dedi.

CNBC-e'deki Finans Cafe programına çıkan ve soruları cevaplayan Abdullah Kiğılı, CAS'ın gerekçeli kararının da henüz ellerine ulaşmadığını söyledi.
Dünya markası olabilmek için yabancı sınırlamasının kalkması gerektiğini söyleyen Abdullah Kiğılı, stadyumun isminin de genel kurul kararıyla değiştirilebileceğini söyledi.
"FENERIUM'UN MARKA DEĞERİ 315 MİLYON TL"
Fenerium satışları ve son durumu hakkında da bilgi veren Kiğılı, "Şu anda kulübün 55 Fenerium mağazası bulunuyor. Bu yıl forma satışlarında artış hızlı oldu. Bu yıl forma satışında geçtiğimiz yıla göre yüzde 15 artış yaşanıyor. Fenerium'un marka değeri 315 milyon TL. Bu yıl ciroda 100 milyon TL'ye ulaşacağız. Dünyada hazır giyim sektöründe en uygun fiyat Türkiye'de." dedi.
Yeni forma tasarımlarının kamuoyunda tartışılmasıyla ilgili konuşan Kiğılı, bu algının yanlış olduğunu, forma satışlarında geçen yıla göre yüzde 15 artış yaşandığını söyledi.
STADIN İSMİ DEĞİŞECEK Mİ?

Şükrü Saracoğlu Stadı'nın isminin değişmesiyle ilgili kararın Genel Kurul tarafından verilebileceğini belirten Kiğılı, "Bence ismi değiştirmeye gerek yok." dedi.

Star

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.