Çarşamba 09.10.2013 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 09.10.2013 14:17

Milli takıma bir engel daha!

Dünya Kupası Elemeleri için geçmişte çok tartışılan eşleşme sistemi devam edecek.

Sisteme göre Dünya Kupası eleme gruplarından ikinci olarak çıkan takımlar, FIFA sıralamasına göre iki gruba ayrılacak. Milli takımlardan FIFA sıralamasında yüksek olanlar bir torbada, daha düşük olanlar ise diğer bir torbada olmak üzere kuraya girerek play-off için eşleşecekler.
TRAPATTONİ "FUTBOLUN ÖLÜMÜ" DEMİŞTİ
2010 Dünya Kupası play-off etabında Fransa ile eşleşerek bu kuraldan en çok canı yanan takımlardan olan İrlanda Cumhuriyeti Teknik Direktörü Giovanni Trapattoni ise bu sistemi "futbolun ölümü" olarak yorumluyor. Takımın tecrübeli kalecisi Shay Given ise bu kuralın, daha zayıf ülkeleri ezmek için devşirilmiş "iğrenç" bir düşünce olarak niteliyor. Play-off kuraları 21 Ekim 2013'te çekilecek ve maçlar 15 ve 19 Kasım 2013 tarihlerinde oynanacak.
TÜRKİYE 2.OLURSA RAKİP ZOR OLACAK
Bu değişiklik A Milli Futbol Takımı'nı da yakından ilgilendiriyor. Son dönemde FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşayan ve 49. sıraya giren Milliler, grupta 2. olarak play-off şansı elde etmesi durumunda zayıf torba içinde yer alacak. Eleme maçları sonrası şekillenecek sisteme göre millilerin Portekiz/Rusya, Fransa, İngiltere, İsveç, İsviçre gibi takımlardan biriyle 2014 DK vizesi almak için karşı karşıya gelecek.
FIFA torba uygulamasını tekrar yürürlüğe koymasaydı, A Milli Futbol Takımı'nın Bosna Hersek/Yunanistan, Bulgaristan, İzlanda, Ukrayna gibi takımlarla play-off turunda eşleşme şansı devam edecekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.