Salı 10.12.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 10.12.2013 11:18

THY rekor kırdı

THY’nin yaşayan efsaneleri ikinci kez bir araya getirdiği reklam filmi rekor kırdı. Messi ve Bryant’ın oynadığı film, YouTube’da 6 günde 70 milyon kişi tarafından izlendi.

Yeşil sahaların yaşayan efsanelerinden Lionel Messi ile NBA yıldızı Kobe Bryant'ı tekrar bir araya getiren Türk Hava Yolları'nın (THY) yeni reklam filmi izlenme rekoru kırıyor.

3 Aralık'ta gösterime giren reklam filmini 6 günde 70 milyondan fazla kişi izledi. Geçen yıl gösterime giren film de 15 günde 100 milyon izleyiciye ulaşmış ve "hit" olmuştu. Bu da THY'nin sosyal paylaşım sitesi YouTube'da en fazla izlenen reklam filmi unvanını almasını sağlamıştı. Böylece, yılda 40 milyon yolcu taşıyan Türk Hava Yolları, ikinci reklam filmiyle rekor tazeledi. Reklam filmi, THY'nin sefer gerçekleştirdiği çeşitli ülkelere giden Messi ve Kobe'nin burada çektikleri fotoğrafları birbirlerine göndermesini anlatıyor. Filmi, günde 12 milyon, saatte ise 490 bin kişi izliyor. "Kobe vs. Messi: Shootout" adıyla uluslararası gösterime giren film, geçen yıl çekilen "Kobe vs. Messi: Legends on Board"'un devamı olarak nitelendiriliyor. Çekimlerinde yaklaşık 200 kişinin görev aldığı film, 20'nin üzerinde farklı dilde, 170'den fazla ülkede yayınlanıyor. Kızıl Meydanı, Çin Seddi, Maldiv Adaları, Bangkok, Kilimanjaro Dağları gibi Türk Hava Yolları'nın destinasyonlarını konu alan film, Sultanahmet Meydanı'nda çekilen sahne ile sona eriyor.

Kerim ÜLKER/SABAH

İŞTE O REKLAM FİLMİ!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.