Pazar 22.12.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazar 22.12.2013 17:15

Logoların Gizlediği “Subliminal” Mesajlar

Dünyaca ünlü markaların logoları aslında bize ne anlatmak istiyor?

Logo bir markanın müşterilerine karşı oluşturduğu ilk görsel imajdır. Aynı zamanda, markalaşma sürecinin en temel aşamalarından birini oluşturan logo içeriği ve tasarımını da içinde barındırır.
Her gün yüzlerce markanın logosunu çok farklı alanlarda görebiliyoruz. Peki ne kadarını derinlemesine inceliyor, iletmek istediği mesaj hakkında çıkarımda bulunuyoruz?
İşte bazı markaların logoları ve bizlere iletmek istedikleri mesajlar:
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.