Cuma 11.07.2014 00:00
Son Güncelleme: Cuma 11.07.2014 16:33

Lacivert’in 3. sayısı çıktı

Lacivert Dergi, 3. sayısı ile raflarda yerini aldı. Lacivert’in Temmuz sayısında yine bir dosya konusu etrafında konuya farklı açılardan bakma imkânı sunan makaleler, röportajlar yer alıyor. Bu ayın dosya konusu olan ‘Tatil’, Nihal Bengisu Karaca ve Tanıl Bora röportajlarıyla derinlemesine işleniyor.

Dosya konusunun çıkış noktasını, dindar kadınlara sunulan tatil seçeneklerinin azlığı ve 'helal tatil' modası oluşturuyor. Son yıllarda gündemimize giren 'Ramazan tatili' olgusu da dosyada işlenen konulardan. Tatilin kökenine, içeriğine ve anlamına yönelik makaleler ve her sayıda olduğu gibi dosyada adı geçen kişileri ve kavramları açıklayan 'dosya sözlük' de Lacivert okurlarına sunuluyor.
Nuri Bilge Ceylan'ın Kış Uykusu filmi, Ekmeleddin İhsanoğlu'nun cumhurbaşkanlığı adaylığı, Mısır'daki seçimlerin arka planı, Suriye'deki savaşın en büyük mağduru olan mülteci kadınlar, İranlı yazar Azer Nefisi'nin 'Tahran'da Lolita okumak' kitabı, Ramazan umresi, bu ay Lacivert'te işlenen konulardan bazıları. Lacivert'te bu ay portre sayfasında ise Ayşe Şasa yer alıyor. Geçtiğimiz haftalarda vefat eden Şasa'yı Meryem İlayda Atlas yazdı.
Lacivert'te ayrıca, dünyadan ilginç portreler ve haberler, devam eden hikâye serisi, aylık kültür-sanat ajandası ve sergi yazıları, iyi şeyler yapmak için seçenekler sunan 'iyi şeyler ajandası', Twitter ve kitap tanıtım sayfaları yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.