Perşembe 28.08.2014 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 28.08.2014 09:24

Servet kaçtı

Arsenal'e elenerek üzülen siyah-beyazlılar sadece turu kaybetmekle kalmadı ve en az 11.6 milyon Euro'yu kaçırdı. Bu paranın 3 milyonu Galatasaray'ın kasasına girecek

Şampiyonlar Ligi'ne veda eden Kartal serveti tepti. Gruplara kalma parası olarak 8.6 milyon Euro kazanacak olan Beşiktaş, Türkiye yayın havuzunun %40'ı olan yaklaşık 3 milyon Euro'yu da kaçırdı. Böylece puan alamasa dahi en az 11.6 milyon Euro kazanacak olan Beşiktaş, sadece Play-Off Turu primi olarak 2.1 milyon Euro alıp Kupa 1'e veda etti. G.Saray ise yayın havuzunun tamamının sahibi oldu ve ekstra 3 milyon Euro gelir elde etti.

GELİR TRABZON VE KARABÜK'E BAĞLI
Beşiktaş'ın Avrupa Ligi'nden kazanacağı para ise Trabzonspor ile Karabükspor'un maçlarına göre netleşecek. Kartal gruplara katılım parası olarak 1.3 milyon Euro'yu şimdiden kasasına koydu. Trabzon ile Karabük'ün turu geçmesi halinde 5 milyon Euro'luk yayın havuzu üç takım arasında paylaşılacak.
DEMBA BA: KADER...
İstanbul'daki maçın aksine dün sahada kaybolan Demba Ba, "Turu geçeceğimize inanıyordum ama malesef kadar böyleymiş" dedi.
SAVAŞÇI MOTTA
Defansın solunda başarılı bir performans ortaya koyan Ramon Motta, 49 pasında 43 isabet sağladı.
İNGİLİZ SPİKERE İŞKENCE!
Arsenal-Beşiktaş maçının yayıncılığını yapan ESPN Televizyonu spikeri, Türk futbolcuların soyadlarını telaffuz ederken çok zorlandı. Spiker, Köybaşı'nı 'KOYİBASİ', Pektemek'i 'PETEKTEMEK' diye söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.