Salı 09.09.2014 00:00

Galatasaray'a sponsor şoku

Göğüs reklamı için Güney Afrika'dan bir şirket ile görüşen sarı-kırmızılılar, "Türk futbol ortamı çok kirli. Şike, bahis skandalı, saha olayları markamızı olumsuz etkiler" yanıtı aldı

Galatasaray, göğüs reklamı konusunda tüm çabalarına karşın yol alamıyor. ABD başta olmak üzere, Japonya ve Avrupa'nın dev firmaları ile reklam anlaşması peşinde koşan yönetim, daha sonra rotasını Arap ülkeleri ve Orta Asya ülkelerine çevirmişti.

Bir türlü arzulanan teklifi alamayan sarı-kırmızılı kulüpte son olarak yönetici Sedat Doğan, Güney Afrikalı bir elmas üreticisi firma ile görüşmüş ve 7.5 milyon dolar yıllık ücret karşılığında 3 yıllık bir anlaşma ile Afrikalıları ikna etmişti.

Firmanın Belçika asıllı genel müdürü, G.Saray markasını, "Şampiyonlar Ligi takımı" diye kendisini ikna eden Sedat Doğan'a son görüşmede şu karşılığı verdi: "Türk futbol ortamı çok kirli. Şike, bahis skandalı, saha olayları, büyük turnuvalarda başarısızlıklar çekimser kalmamıza neden oldu. Şampiyonlar Ligi iyi ama Türkiye Ligi marka değerimize katkı yapmaz."

Bu olumsuz cevap sonrası büyük hayal kırıklığı yaşanırken, sarı-kırmızılı yöneticilerin göğüs reklamı konusunda Türkiye ve Şampiyonlar Ligi için ayrı ayrı çözüm arayışları içine girdikleri öğrenildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.