Giriş Tarihi: 9.9.2014 15:57 Son Güncelleme: 9.9.2014 16:11

İşte TSK'nın gururu MPT-76

Türk Silahlı Kuvvetlerinin envanterindeki 500 bin G-3 piyade tüfeğinin yerini alacak olan yerli üretim MPT-76'nın test aşaması bitti.

Türk Silahlı Kuvvetlerinde teknoloji ve silah modernizasyonu devam ediyor. Tamamen yerli üretim olan MPT 76 ergonomik yapısıyla askere güven veriyor.
Türk mühendislerinin eseri olan MPT-76 3 yıl süren testler sonunda Mehmetçiğin hizmetine sunuldu.

MPT-76 dondurucu soğukta, derin su içinde, çamur ve tozda sınandı. Tam 42 testi üstün başarı ile tamamlandı. Üstelik bu testlerin tamamını geçen tek silah özelliğini de taşımanın gururunu yaşıyor.


Askerin yeni yol arkadaşı MPT 76, TSK envanterindeki 500 bin G-3'ün yerini alacak. Testlerden yüzde yüz başarıyla geçen MPT 76'lar G-3'leri birçok yönden geride bırakmış.
Gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar ışığında tasarlanan tüfeğin özellikleri saymakla bitmiyor. MPT 76 ile asker engel ve düşman tanımayacak.
Birçok piyade tüfeğine oranla daha hafif olan MPT 76'nın düzeneğinde gaz sistemi de kullanılıyor.
Bu sayede ısınma problemi yaşanmıyor. Tüfek, 7.62 mm çapında. 92 santim boyundaki tüfeğin etkili menzili ise 600 metre.
Modüler bir kundağa entegre edilmiş kızak sistemine de sahip olan MPT' 76'da ayrıca ray sistemiyle uyumlu olan bütün aksesuvarlar eklenip, çıkarılabiliyor.
MPT 76 ekonomik açıdan da büyük avantaj sağlayacak. Yabancı menşeili silahlara harcanan para Türkiye'de kalacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.