Perşembe 09.10.2014 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 09.10.2014 08:59

Nakavt

'Pek Yakında'nın 3 günlük gişe rakamı 398 bin olarak açıklandı. 'Recep İvedik 4'le Cem Yılmaz'ı 4'e katlayan Şahan Gökbakar, ezeli rakibiyle sosyal medyada fena dalga geçti!

Cem Yılmaz'ın son filmi 'Pek Yakında'nın ilk 3 günlük gişe rakamı, beklentileri karşılayamadı. Vizyona girdiği ilk gün 62 bin kişinin izlediği filme, hafta sonunda ise 398 bin 864 kişi gitti. Cem Yılmaz, bu gişe rakamıyla da yaklaşık 4 milyon 820 liralık hasılat elde etti.
BÜYÜK FARK VAR

Bu rakamlar, Cem Yılmaz'ın daha önceki filmleriyle kıyaslandığında ünlü komedyen açısından hüsrandı. Yılmaz'ın tek kişilik gösterilerini sinema salonlarına taşıdığı 'CM101MMX1 Fundamentals', ilk 3 günde 501 bin 923 kişi tarafından izlendi. Yılmaz'ın en iyi 3 günlük açılış yapan filmi ise 906 bin 663 kişiyle Yahşi Batı oldu.
KAHKAHAYLA TAŞ ATTI

Şimdilerde turne için ABD'de olan Cem Yılmaz'ın son filminin gişesi, ünlü komedyen kadar ezeli rakibi Şahan Gökbakar'ın da merak konusuydu. 'Recep İvedik 4'le Türk sinema tarihinin en çok izlenen filmine imza atan Şahan, gişe rakamlarını öğrenince sosyal medyadan Cem Yılmaz'a gönderme yaptı. Şahan Gökbakar, instagram'daki takipçilerine 'zafer işareti ve kral tacı' şeklinde de ikonlar yollayarak
da Yılmaz'a taşını attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.