Pazar 09.11.2014 00:00

Her gün aynı tişörtten giyiyor

Sosyal medya platformu Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg, ilk kez Facebook adına bir soru cevap oturumuna katıldı.

Zuckerberg, oturum öncesi Facebook'un neden mesajlaşma uygulamasını geliştirmek zorunda kaldığını katılımcılara açıkladı. Zuckerberg sosyal sitede mesajlaşma fonksiyonu kaldırıldıktan sonra, 1.3 milyar Facebook kullanıcısının uzun süredir duymayı beklediği gelişmeleri paylaştı. Başta bu uygulamayı istemediğini söyleyen Zuckerberg, mobil kullanıcıların günde 10 milyar mesaj göndermesi karşısında böyle bir gelişmeyi hayata geçirmeye karar verdiklerini söyledi.
'BENİM FİLMİM SIKICI OLUR'

Zuckerberg'e neden devamlı aynı gri tişörtü giydiği sorusu da yöneltildi. 30 yaşındaki Zuckerberg, "Giydiklerinize ve yediklerinize karar vermek çok fazla enerjinizi alıyor" diyerek aynı tişörtten fazla miktarda edinerek bu sorunu ortadan kaldırdığını söyledi. Bu sayede zaman israfının önüne geçtiğini belirten Zuckerberg, aynı zamanda kirlenmiş tişörtünü defalarca giydiği dedikodularına da son vermiş oldu. Oturum sırasında ayrıca Zuckerberg'e hayatı ve Facebook hakkında bir film yapmak isteyip istemediği de soruldu. Zuckerberg, "Kod yazmak, bir ürün geliştirmek ve bir şirket kurmak bir film yapmak için yeterli çekicilikte değil. Gerçekten bir film yapılmak isteniyorsa, o zaman beni bir bilgisayarın başına oturtup, saatlerce kod yazdırmaları gerekiyor. Bu da film için parlak olmayabilir" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.