THY'den bir başarı daha
Sosyal medya yönetimi firması Sprinklr’in ''2014’ün Müşteri Dostu Markaları'' listesinde Türk Hava Yolları (THY), üçüncü oldu.
35 bin markanın sosyal medya verilerinden oluşturulan listede American Airlines ise en nefret edilen marka. Listede sosyal medyada müşterileri tarafından en çok sevilen marka, İtalyan merkezli otomotiv firması FIAT oldu.
FARKINI ORTAYA KOYDU
FIAT'ı ABD merkezli medya kuruluşu Time Out Group takip ederken üçüncü sırada THY yer aldı. Sprinklr THY için, ''Kızgın yolcuları ve Twitter talihsizlikleri ile bilinen uçuş firmaları arasında THY, sosyal medyayı ve müşteri hassasiyetini ön planda tutuyor. Marka seslerine eğlenceli bir tavır katan THY rakip firmalarla olan farkını ortaya koydu'' sözlerine yer verdi.
ABD merkezli uçuş firması American Airlines ise sosyal medyada en sevilmeyen marka oldu.
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye'den yardım seferberliği
- 2 İsrail’in yalanları elinde patladı! Gazze soykırımını böyle örtbas etmeye çalıştılar: Her şey sahte çıktı
- 3 İsrail'in etki ajanları devrede! Adım adım katliamı aklamaya çalıştılar: Nevşin Mengü, İbrahim Haskoloğlu, Oğuzhan Uğur...
- 4 McDonald’s’tan İsrail askerlerine ücretsiz yemek desteği! Sosyal medyadan boykot çağrısı
- 5 Adet kanaması kaç gün sürer? Normal adet sıklığının ne kadar olması gerekir?
- 6 Ayak mantarından korunmak için dikkat edilmesi gerekenler: Ayak mantarı nasıl önlenir?
- 7 Tırnak mantarı nasıl geçer? Tırnak mantarını ne öldürür, ilaçları nelerdir?
- 8 Rihanna hamile mi? Rihanna'dan aile büyükleri anısına düzenlediği gecede şok hareket!
- 9 Okula başlayan çocuklarda fonolojik ve artikülasyon bozukluklarına dikkat!
- 10 Victoria Beckham isyan etti! Victoria Beckham eşi David Beckham'dan şikayetçi...