Perşembe 19.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 19.03.2015 18:12

iPhone'da ne değişecek?

Yeni gelişmelere göre Apple bir sonraki adım için istekli.

iPhone'larda şarj için her zaman tek bir bağlantı noktası yer aldı, ama bu port USB olmadı. Yeni MacBook'ta Apple USB-C portuna yer verdi. Cupertino merkezli şirket tüm portları bir yerde birleştirmek ve dağınıklığa son vermek için USB-C konusunda daha çok baskı yapacak gözüküyor. Yeni bağlantı çözümü dizüstü hattından iPhone veya iPad'e gelebilir mi?
Apple belki de tüm ürünlerin arasını bir bağlantı noktasına indirerek kullanıcılara basit bir çözüm sunabilir. Bu durum kullanıcılara çok yönlülük sağlar. Tüm ürün hatları içinde tek bir kablonun kullanılması güzel bir fikir. Ama işin içindeki tek sebep bu değil. Apple, USB-C'yi standart hale getirmek için iOS cihazları kullanabilir gözüküyor. Daring Fireball'dan John Gruber'a göre de Apple USB-C çözümünü standart hale getirmekten yana istekli. Son patent tarafından da desteklenen bir iddia. İşin ilginci bu rivayetle uyumlu ilginç bir rapor da var.
Apple ilk iPhone'u 30 pin portu ile piyasaya sürdü, yıllardır birçok iPod kullanıcısının alışık oldu bir bağlantıydı. iPhone 5'le birlikte yeni Lightning bağlantısına geçildi. Belki iPhone 6S'te USB-C olabilir. Ancak gözlemciler potansiyel bağlantı değişikliğinin iPhone 7'de gerçekleşeceğini ileri sürüyor. Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.