Cuma 29.05.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 29.05.2015 15:17

The Economist, seçimin galibini ilan etti

7 Haziran seçimleriyle ilgili bir makale yayınlayan The Economist, seçimin galibinin AK Parti olacağını yazdı.

İngiliz Economist dergisinin bu haftaki sayısında Türkiye'de yaklaşan genel seçimle ilgili olarak "Türkiye'nin bir yol ayrımında olduğuna" vurgu yapan bir makale yer aldı.
"Erdoğan ve Türkiye için büyük bir an" başlığı kullanılan yazıda, Ak Parti hükümetinin dış politikası, ekonomi ve Kürt politikası ayrı başlıklar altında inceleniyor.
"SEÇİMLER BÜYÜK ÖLÇÜDE ADİL"

"Türkiye'ye demokrasinin tehdit altında olduğu eleştirileri yöneltiliyor, ama seçim zamanı sokaklar böyle görünmüyor. Köylerde yüzlerce, kentlerde on binlerce kişi, siyasilerin konuşmalarını dinlemek için sokaklara iniyor. Ülke [siyasi partilerin] bayraklarıyla bezeli. Son seçimlere katılım oranı %80'in üzerindeydi- ve sık sık sandıkta hile yapıldığı iddiaları ortaya atılsa da- seçimler büyük ölçüde adil."
MAKALEYE GÖRE SEÇİMİN GALİBİ AK PARTİ

7 Haziran seçiminin galibinin büyük olasılıkla AK Parti olacağının belirtildiği makalede, AK Parti'nin 2001'den bu yana aralıksız kazandığı seçimlerin de bir dökümü de yapılıyor.
Tüm bunlara ek olarak Erdoğan'ın anayasayı değiştirerek güçlü bir başkanlık sistemi kurmak istediğini belirten dergi, "Genel seçim Erdoğan'ın bunu yapıp yapamayacağını belirleyeceği için, Türkiye'nin geleceği açısından çok şey ifade ediyor" yazıyor.
BBC Türkçe

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.