Çarşamba 11.01.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 11.01.2017 10:01

EPDK'dan 25 şirkete 9,6 milyon lira ceza yağdı

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunca (EPDK), 25 akaryakıt şirketine çeşitli nedenlerle 9 milyon 649 bin 660 lira ceza verildi, 11 şirketten de yazılı savunma talep edildi.

EPDK'nın konuya ilişkin ilanı, Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlandı.

Buna göre, akaryakıt istasyonundaki tankta gizli bölme bulundurma, lisanssız satış yapma, şirketin isminden başka bir isimle baz yağ temin etme, otomasyon sisteminin sağlıklı ve düzenli çalışmaması, hile amacıyla akaryakıta karıştırılabilecek ürün bulundurma, yer altı tankını istasyon otomasyon sistemine bağlamama, ulusal marker seviyesi geçersiz ve teknik düzenlemelere aykırı akaryakıt ikmal etme, otomasyon sistemi fiilen faaliyette olmayan tanklardan akaryakıt satışı gerçekleştirme, dağıtıcısı dışında akaryakıt ikmal etme gibi nedenlerle 25 akaryakıt şirketine toplam 9 milyon 649 bin 660 lira para cezası uygulandı.

YAZILI SAVUNMA İSTENDİ

EPDK, benzer sebeplerle 11 şirketin de yazılı savunmasını talep etti. Şirketlerin yazılı savunmalarını 15 gün içinde kuruma göndermeleri gerekiyor. Öte yandan EPDK'nın, ÇORDAŞ Çorlu Doğalgaz Dağıtım AŞ'nin 2012-2016 dönemi perakende satış tarifelerini yeniden belirleyen kararı da Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, şirketin 2016 yatırım tavanının 4 milyon 255 bin 690 olmasına karar verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.