Pazartesi 06.09.2010 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 06.09.2010 16:06

Amerikalılar trafik kurallarını bilmiyor!

Eğer herhangi bir aracın sürücüsüyseniz, son yapılan ulusal sürücü sınavı anketi sizi fazlasıyla korkutacak.

(USASabah)
Eğer herhangi bir aracın sürücüsüyseniz, son yapılan ulusal sürücü sınavı anketi sizi fazlasıyla korkutacak.
Mayıs sonunda GMAC adlı sigorta şirketi 5 sürücüden 1'inin, ya da 38 milyon Amerikalının, bugün yazılı bir ehliyet sınavı yapılsa bu sınavdan başarısız olacaklarını gösteren bir rapor hazırlattı.
Bu rakam sigorta şirketinin yaptırdığı "Ulusal Sürücü Sınavı Anketi" adlı çalışmadan alındı. Rapor hazırlanırken 50 eyaletten 5.202 lisanslı sürücüye, eyalet sürücü sınavlarından derlenmiş olan 20 soru soruldu.
Sonuçların en şok edici yanı, ehliyetli Amerikan sürücülerine otomobil yolunun en temel kuralları sorulduğu zaman ortaya çıktı. Sürücülerin büyük bir çoğunluğu en basit ve temel trafik kurallarından habersiz durumda.
Sürücüler bu sonuçlardan, gerçekten de, korkmalı. Çünkü alınan bilgiye göre sürücülerin %85'i sarı trafik ışık yandığı zaman ne yapılacağını bilmediğini söyledi.
Ayrıca sürücülerin %73'ü "güvenli takip mesafesini" bilmediğini de ifade etti.
Anketi hazırlatan GMAC Sigorta'nın Başkan Yardımcısı Wade Bontrager ortalama skorun 2009 yılındaki rakama göre düştüğünü söyledi.
"Toplam sınav puanlarının geçen yıla oranla daha düşük olması cesaret kırıcı. Güveli sürüş en önemli öncelik olmalı, sürücüler yol kurallarının her zaman farkında olmalı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.