Perşembe 07.10.2010 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 07.10.2010 10:55

Dünyanın en güçlü kadını

İş çevrelerinin prestijli dergisi Forbes, her yıl yayımladığı "Dünyanın En Güçlü 100 Kadını" listesinde ilk sırada ABD Başkanı Barack Obama'nın eşi Michelle Obama yer alırken Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı bu yıl 52'nci oldu.

(A.A.)
İş çevrelerinin prestijli dergisi Forbes, her yıl yayımladığı "Dünyanın En Güçlü 100 Kadını" listesinde ilk sırada ABD Başkanı Barack Obama'nın eşi Michelle Obama yer alırken Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı bu yıl 52'nci oldu.

Forbes'in listesinde geçen yıl 27'nci sırada yer bulan 54 yaşındaki Güler Sabancı yine listedeki tek Türk olma unvanını korudu.
Listede geçen yıl birinci olan Almanya Başbakanı Angela Merkel bu yıl dördüncülüğe düşerken ikinci Kraft Foods'un Yönetim Kurulu Başkanı Amerikalı Irene Rosenfeld, üçüncü ünlü Amerikalı talk-show ve medya gurusu Oprah Winfrey, beşinci ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton oldu.
Forbes listesinde, altıncı sırada PepsiCo grubunun Yönetim Kurulu Başkanı Amerikalı Indra Nooyi'ye, yedinci sırada da popüler şarkıcı Lady Gaga'ya yer verildi. 24 yaşındaki Lady Gaga listedeki en genç isim oldu.
İş çevrelerinin dergisinin bu yılki listesinde, Westpac grubunun Avustralyalı Yönetim Kurulu Başkanı Gail Kelly sekizinci, Amerikalı şarkıcı ve moda tasarımcısı Beyonce Knowles dokuzuncu, Amerikalı talk-show yapımcısı ve oyuncu Ellen Degeneres onuncu sırada yer buldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.