Cuma 05.11.2010 00:00
Son Güncelleme: Cuma 05.11.2010 17:23

Starbucks çalışanları mutsuz

Reuters’in haberine göre Amerika’nın en önemli markalarından biri haline gelmiş olan Starbucks’ın çalışanları hallerinden hiç memnun değil.

(USASabah)
Reuters'in haberine göre Amerika'nın en önemli markalarından biri haline gelmiş olan Starbucks'ın çalışanları hallerinden hiç memnun değil.
Reuters muhabirlerinin tüm ülkede baristalar ve yöneticilerle yaptığı görüşmelerden çıkan sonuca göre, şirketin çalışanları sanıldığının aksine pek mutlu sayılmazlar.
Sebepler ise çeşitli; düşük ücret, daha az yardım ve geçen yıl yaşanan kriz dolayısıyla ortaya çıkan maliyet azaltıcı tedbirler ve düşük satışlar…
Starbucks çalışanları arasında ortaya çıkan bu "hayal kırıklığı"nın Starbucks'ı Starbucks yapan nitelikleri de etkileyebileceği düşünülüyor. Çünkü sıcak, rahat ve özgür ortamıyla dikkat çeken şirketin tüm dünyada üstlendiği sorumluluk güler yüzlü bir çalışan profilini de kapsıyor. Reuters muhabiri Lisa Baertlein'e göre eğer şirket müşteriler nezdindeki bu kültür algısını yitirirse varolan müşterilerin başka kahve zincirlerine kaçması muhtemel. Dolayısıyla Starbucks büyümeyi aklından bile geçiremeyecek.
Şimdilik Starbucks'ın yaptığı kesintiler karları eski seviyesine çekmiş ve hisse sahiplerini mutlu etmişe benziyor. Fakat gelecek ise bir açıdan çalışanların mutluluğuna bağlı gibi gözüküyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.