Çarşamba 15.12.2010 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 15.12.2010 16:54

Time'ın anketi çöpte!

Time dergisi Facebook’un kurucusu Mark Zuckerberg’i “yılın kişisi” seçti.

(USASABAH)
Time dergisi Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg'i "yılın kişisi" seçti.

Dergi yönetimi, okuyucularının WikiLeaks'in kurucusu ve editörü olan Julian Assange'ın seçilmesi için yaptığı baskıyı önemsemedi. Kısacası binlerce kişinin verdiği oy çöp oldu.
Time.com'da yapılan oylamada Julian Assange birinci sırada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ikinci sırada bulunuyordu. Assange, toplam 1 milyon 249 bin 425 defa oylanırken, Başbakan Erdoğan ise Wikileaks kurucusundan 148 bin 383 daha az oy almıştı.

Dergi yönetiminin umursamadığı bir oylamayı neden yaptığı ise anlaşılamadı.

Dergi editörleri tarafından seçilen Facebook'un kurucusu 26 yaşındaki Zuckerberg, bu onura layık görülen en genç ikinci isim. Editör Richard Stengel, Zuckerberg'in sahibi olduğu "sosyal paylaşım ağı"nın, "Günlük hayatımızın yaşanılış şeklini dönüştürdüğünü" söyledi.
Stangel NBC televizyonuna verdiği röportajda Zuckerberg'in , izlenme rekorları kıran Hollywood yapımı "The Social Network'te" gösterildiğinin aksine, dost canlısı olduğunu söylemişti.
Time dergisinin 1927 senesinde ilk defa "yılın adamı" olarak seçtiği kişi Amerikalı pilot Charles Lindbergh'ti. Lindbergh seçildiği zaman 25 yaşındaydı, bu nedenle kendisi bu ödülü alan en genç isim olma özelliğini de elinde tutuyor.
Dergi Cuma günü satışa sunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.