Giriş Tarihi: 10.01.2011 15:50 Son Güncelleme: 10.01.2011 15:51

Voted the best in the world, but it’s still closed!

The Turkish music library website fizy.com was the recipient of the Mashable Award, considered to be the ‘Oscars’ of technology. However, access to the website remains to be restricted.

(SABAH)
The Turkish music library website fizy.com was the recipient of the Mashable Award, considered to be the 'Oscars' of technology. However, access to the website remains to be restricted. Website founder Ercan Yarış states, "Sooner or later, Fizy.com will be accessible again."

Currently shut down by court order in response to a complaint issued by Turkey's Phonographic Industry Society or MÜ-YAP, fizy.com had been selected as the number one music search engine in the world, receiving a prestigious Mashable Award.
Over one million votes rang in on the Mashable website for fizy.com, which was awarded on Thursday night in New York.
Founded by three Turkish entrepreneurs, fizy.com quickly achieved international acclaim.
Shut down on December 17th, 2010, access to fizy.com remains to be restricted. Fizy.com founder Ercan Yarış recently with MÜ-YAP to discuss their concerns and believes that most of the problems have been solved and the website should once again be up soon. The main concern in the complaint was the website's failure to pay royalties for music broadcasted.
The fizy.com virtual music library had approximately 700,000 visitors a day when it was fully up and running.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.