Cuma 18.02.2011 00:00
Son Güncelleme: Cuma 18.02.2011 10:21

Sarar, Manhattan'ı salladı

ABD'nin 6 eyaletinde 8 mağazasıyla faaliyet gösteren giyim markası Sarar, Manhattan'da düzenlediği defilede, 2011 İlkbahar-Yaz kreasyonunu tanıttı.

(A.A.)
ABD'nin 6 eyaletinde 8 mağazasıyla faaliyet gösteren giyim markası Sarar, Manhattan'da düzenlediği defilede, 2011 İlkbahar-Yaz kreasyonunu tanıttı.

Hudson Nehri kıyısındaki Hudson Teras'ta düzenlenen defileye, New York Başkonsolosu Mehmet Samsar başta olmak üzere çok sayıda davetli katıldı.
Sarar Mağazaları ABD Temsilcisi Tunç Hepgüler, yeni kreasyonunun ''özgür erkek'' ve ''romantik kadın'' teması üzerine olduğunu belirterek, ''2011 yazında daha basit ve minimalist bir erkek kreasyonu üzerinde çalıştık. Vanilya tonlarındaki ayakkabılar, süet kemerler ile bunu yansıttık. Kıyafetlerde ise bej, mavi, gri ve asker yeşili öne çıktı'' dedi.
Sarar'ın 2011 kadın kreasyonunda hem gün batımındaki romantik havayı yakalamak hem de sıcak günlerin neşesini vurgulamak istediklerini kaydeden Hepgüler, pastel renklerin hakim olduğu kadın modasında düz ve basit olana önem verdiklerini ifade etti.
Defileden sonra düzenlenen partide, Türk DJ Eren Abdullahoğlu müzikleriyle geceye katılanları coşturdu.
Giyim sektöründe 1944'ten beri hizmet veren Eskişehir merkezli firma, ABD'deki 8 mağazasının yanı sıra Rusya, Belçika, Hollanda, İspanya, Hindistan, İsrail, Danimarka, Avusturya, İsviçre, Birleşik Arap Emirlikleri'nde de faaliyetlerini sürdürüyor.





X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.