Salı 05.07.2011 00:00
Son Güncelleme: Salı 05.07.2011 17:00

"Parmakların uzunsa penisin de büyüktür" gerçek çıktı!

Uzun yıllardır Türkiye’de erkekler arasında espri konusu olan “Parmakların uzunsa penisin de büyüktür” tespiti doğru çıktı.

(USASABAH)
Uzun yıllardır Türkiye'de erkekler arasında espri konusu olan "Parmakların uzunsa penisin de büyüktür" tespiti doğru çıktı.

4 Temmuz'da Asya Antropoloji Dergisi'nde yayınlanan bir çalışmaya göre 2. ve 4. Parmakların uzunluğu arasındaki oran, sertleşmiş penis boyunun tahmin edilmesini sağlıyor.

Uzmanlar daha önce de bu iki parmak arasındaki oranın sperm sayısına, prostat kanserine, kalp krizine yatkınlık gibi hastalık ve rahatsızlıklarda belirleyici olduğunu bulmuşlardı.
2002 yılında Üroloji Dergisi tarafından yayınlanan küçük bir çalışma işaret parmağı ve 40 yaşın altındaki erkeklerin cinsel penislerinin boyları arasında bir denge bulunduğunu ortaya çıkarmıştı. Buna göre testosteron hormonu her iki organın da büyümesine neden oluyordu.
Güney Kore'de bulunan Gachon Üniversitesi Gil Hastanesi uzmanları tarafından 20 yaş ve üstündeki 144 erkek arasında yapılan yeni testlerde erkek penisi sertleşmiş ve sertleşmemiş olarak ölçüldü.
Araştırma sonunda 2. ve 4. parmaklar arasındaki küçük uzunluk farkının sertleşmiş penis boyunu tespit etmede önemli bir etkiye sahip olduğu ortaya çıkarıldı.
Uzmanlar doğum öncesinde ortaya çıkan hormonlarda ve genetik süreçte parmakların rolünün ne olduğunun henüz bilinmediğini belirtiyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.