Salı 25.10.2011 00:00
Son Güncelleme: Salı 25.10.2011 16:25

Cumhuriyetçiler sosyal medyada Demokratları geçti

2008 seçimlerinde interneti ve sosyal medyayı çok iyi kullanarak başarıya ulaşan Demokratlar bu yarışta geriye düşmüş durumda.

(USASABAH)

Fotoğraf: New York Times

2008 seçimlerinde interneti ve sosyal medyayı çok iyi kullanarak başarıya ulaşan Demokratlar bu yarışta geriye düşmüş durumda.
New York Times'ın haberine göre 2008 yılında aldıkları yenilgiyi unutmayan Cumhuriyetçiler Twitter ve Facebook'ta çok sıkı bir çalışma içerisine girdiler. 15 dakika içerisinde sosyal medyanın gündemini değiştirebilecek bir güce oluşturan Cumhuriyetçiler Demokratları oldukça geride bıraktı.
NYT'nin haberine göre Temsilciler Meclisi'nin Cumhuriyetçi milletvekillerinin 1.3 milyon takipçisi bulunuyor.
Demokratların ise sadece 600 bin. Cumhuriyetçiler 157 bin mesajla Demokratlara göre oldukça aktifler. Demokratlar sadece 62 bin mesaj atmış durumdalar.
Buna karşın Demokratların Barack Obama gibi bir silahı bulunuyor. Obama tek başına 10 milyon takipçiye sahip.

Temsilciler Meclisi John Boehner'in sosyal medyayı oldukça dikkate aldığı ve tüm çalışanlarına bunun önemini vurgulayarak bir strateji hazırlattığı da gelen bilgiler arasında.

2012 ABD Başkanlık seçimlerini hiç kuşkusuz biraz da sosyal medyada verilen mücadele belirleyecek.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.