Salı 01.11.2011 00:00
Son Güncelleme: Salı 01.11.2011 14:18

Obama'nın Romney stratejisi belli oldu

2012 ABD Başkanlık seçimleri için Cumhuriyetçi adaylar arasındaki yarış kızışırken Obama yönetimi çoktan kampanya stratejisini Mitt Romney üzerine kurmuş durumda.

(USASABAH)
2012 ABD Başkanlık seçimleri için Cumhuriyetçi adaylar arasındaki yarış kızışırken Obama yönetimi çoktan kampanya stratejisini Mitt Romney üzerine kurmuş durumda.

Cuma günü seçkin bir muhabir grubuyla bir araya gelen Obama yönetiminden kıdemli bir yetkili 2012 kampanyasının mihenk taşlarını anlattı.
Huffington Post'tan Sam Stein'in verdiği bilgilere göre Obama, Romney' karşı şu avantajları kullanacak:
- Herhangi bir Cumhuriyetçi aday %47 ila %48 arası bir oyu almayı garanti edebilir. Fakat bir kez bu aday belirlendikten sonra Obama'nın farkı ortaya çıkacak. İlgi ona yoğunlaşacak. Siyahi vatandaşlar da ABD'nin ilk siyah başkanının bir dönem görevde kalmasına razı gelmeyecek.
- Romney'nin iki ana zayıflığı bulunuyor. İş hayatında sahibi olduğu özel yatırım şirketinin müşterileri zarar ederken kendisi kâr etti. Ve ideolojik açıdan da kendisini oturtabildiği bir merkez yok.
- Romney'nin kadın seçmenlerle problemi bir ilişkisi olduğu görülüyor.
- Artık halk Obama ve Cumhuriyetçileri bütçe açığı ve bütçe konularında eşit bir şekilde suçluyor.
- Colorado ve Nevada'da yükselen İspanyol asıllı nüfusun Obama'ya avantaj sağlayacağı tahmin ediliyor. Michigan'da oto endüstrisinin kurtarmasının kazancını göreceği belirtiliyor. New Mexico ve Iowa'da ise Obama oldukça popüler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.