Perşembe 10.11.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 10.11.2011 15:40

Turkcell, Fortune dergisine konuk oldu

Turkcell, ABD merkezli Fortune dergisinde özel bir habere konu oldu.

(A.A.)
Turkcell, ABD merkezli Fortune dergisinde özel bir habere konu oldu.

Turkcell'den yapılan yazılı açıklamaya göre, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv'le yapılan röportaja da yer verilen ve ''Turkcell nasıl dünyanın en hızlı altyapılarından birini kurdu?'' başlığıyla yayınlanan makalede, ''Turkcell'in 3G şebekesi, ABD dahil 53 gelişmiş ülke içinde en hızlısı'' ifadesi kullanıldı.
Altyapı yatırımlarıyla Türkiye'nin dünyaya örnek teşkil edebileceğinin vurgulandığı makalede, Turkcell Superonline'ın fiber internet yatırımlarının teknolojik gelişim açısından önemine dikkat çekildi.
Turkcell'in sadece seste değil, akıllı telefon ve hızlı internet pazarlarında da yatırım yapmakta olduğu ve Ciliv'in de bu alanlarda büyüme öngördüğü ifade edilen makalede, Ciliv'in genel müdür koltuğuna oturduğu günden bugüne Turkcell'in Türkiye ve diğer bölgelerdeki 8 ülkede toplam abone sayısının 44,9 milyondan 61,7 milyona yükseldiği belirtildi.
Fortune'un makalesinde Türkiye ve Turkcell'in ''İpek Yolu'ndan 'Fiber Yolu'na'' dönüşüm süreci de ''28 bin kilometrelik ve milyonlarca dolarlık agresif yatırımın sonucu'' olarak nitelendirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.