Pazartesi 28.11.2011 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 28.11.2011 14:49

Siber Pazartesi çılgınlığı!

Amerikalıların büyük indirimlerden yararlanmak için mağazaları akın ettikleri Kara Cuma’dan sonra, internet alış verişlerinin zirveye ulaştığı Siber Pazartesi de iple çekilen bir gün oldu.

(USASABAH)
Amerikalıların büyük indirimlerden yararlanmak için mağazaları akın ettikleri Kara Cuma'dan sonra, internet alış verişlerinin zirveye ulaştığı Siber Pazartesi de iple çekilen bir gün oldu.

Şükran Günü'nden sonraki ilk Pazartesi internet alış veriş sitelerinin yaptıkları kampanyalar ve promosyonlarla tüketici için cazip ürünler sunmaları 2010 yılında Siber Pazartesi'ni yılın en fazla online alış veriş yapılan günü haline getirdi.

Geçtiğimiz yıl Siber Pazartesi'nde yapılan alış verişin miktarı 1 milyar doları bulmuştu. Durgunlukla mücadele eden Amerikan ekonomisine büyük katkı veren bu alış veriş çılgınlığının bu yıl 1.2 milyar dolarlık bir hasılata ulaşabileceği bildiriliyor. Böylelikle yeni bir rekor daha kırılmış olacak.
İnternet istatistik ve araştırma firması ComScore'un verilerine göre 123 milyon Amerikalı bugün alış veriş yapmak için bilgisayarlarının başında olacak.
Bazı markalar bugün internet alış verişlerinde %30'lara varan indirimler yapıyor.

KMart'da Ario 32" LCD HDTV - $199.99 (Normal fiyat: $299.99)

Staples'da HP Pavilion 13.3" Laptop DM3-3112NR $329.99 (normal fiyat $549.99)

Toys R us'dan bugün "Xbox 360" oyun konsolu alana controller ve headset hediye.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.