Salı 24.07.2012 00:00
Son Güncelleme: Salı 24.07.2012 20:43

iPhone 5'te kritik üç değişiklik

Apple’ın Ekim ayında piyasaya sürmesi beklenen iPhone 5 ile ilgili dedikodular sürüyor.

(USASABAH)


Apple'ın Ekim ayında piyasaya sürmesi beklenen iPhone 5 ile ilgili dedikodular sürüyor.

Reuters tarafından dün yayınlanan bir habere göre Apple Ekim ayında piyasaya süreceği iPhone 5'in şarj bölümünü değiştiriyor. Dolayısıyla iphone 5'in şarj bölümü eski iphone'lardan farklı olacak. Bu hem eski şarj sistemlerinin hem de şarj girişine bağlı iphone ürünlerinin yeni iphone'da çalışmayacağı anlamına geliyor.
Wall Street Journal ise telefonun yeni bir teknoloji kullanarak ekran kalınlığını düşüreceğini açıkladı. Buna göre touchscreen bölümü şu anki iPhone'ların tersine ekranın en üst yüzünde değil, tam olarak içinde bulunacak. Böylelikle ekran kalınlığı düşecek ve iPhone 5 daha ince olacak.

İddialar arasında Samsung'la girdiği rekabette geri kalmak istemeyen Apple'ın daha geniş bir ekran tasarladığı da bulunuyor.

Apple'dan sızan bilgiler milyarlaca dolarlık telefon yan sanayisi tarafından sevinçle karşılanırken, iPhone kullanıcılarını üzdü. Özellikle Çin merkezli telefon yan sanayisi firmaları, Apple'ın bu kararının ekonomiye büyük katkı sağlayacağını düşünüyor. İphone kullacıları ise Apple'ın bu tarz hamlelerinden memnun degil. İphone severler Apple'ın tüketiciden daha fazla para kazanmak için başvurduğu yöntemlerin marka imajına zarar vereceğine dikkat çekiyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.