Çarşamba 09.10.2013 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 09.10.2013 11:52

ABD'den Melih Gökçek'e sosyal medya ödülü!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'e, ikinci kez 'Dünyada Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Belediye Başkanı' ödülü verildi.

Amerika Birleşik Devletleri'nin (ABD) önde gelen internet ve teknoloji kuruluşlarından biri olan Marketing Association (IMA) tarafından Las Vegas'ta düzenlenen törende, geçtiğimiz yıl da aynı başarıya layık görülen Başkan Gökçek adına ödülünü Büyükşehir Belediyesi Meclis üyesi Bekir Ünüvar ve Dış İlişkiler Daire Başkanı Ramazan Kabasakal aldı.
Toplantı sonunda IMA yetkilileri ile dünyanın önde gelen firmalarının yöneticilerinin ortak görüşü ise Başkan Gökçek'in, sosyal medyayı kullanmadaki başarısını, düzenlenecek uluslararası bir konferans ile diğer politikacılarla paylaşması önerisi oldu.
"Sosyal medyayı en iyi kullanan başkan"
Geçtiğimiz yıl da aynı ödüle layık görülerek büyük bir başarıya imza atan Melih Gökçek'in, bu yıl da bu başarıya imza attığının belirtildiği Internet Marketing Association (IMA) tarafından yapılan değerlendirmede, yaklaşık 1 milyon takipçisi bulunan Twitter hesabından 45 binin üzerinde 'tweet' gönderen ve sıklıkla takipçileriyle buluşarak sohbet eden Başkan Gökçek'in, metropolitan belediye başkanları arasında sosyal medyayı kişisel olarak en aktif kullanan belediye başkanı olduğu ifade edildi.
Değerlendirmede ayrıca Başkan Gökçek'in, takipçilerine bizzat kendisinin cevap vermesinin de çok önemli olduğu kaydedilerek, "Kişilerle iletişim kurarak ulaşması, toplum üzerinde etkin ve yön gösterici olması ile sosyal medyayı şehrin yönetiminde ve siyasette etkin ve olumlu olarak kullanması, ödülü bir kez daha kazanmasında rol oynadı" görüşlerine yer verildi.
"Başkan Gökçek deneyimlerini paylaşsın"
Organizasyonda, Ankara Büyükşehir Belediyesi heyeti ile katılımcı kuruluşlarla yapılan ikili görüşmelerde firma yöneticileri tarafından kısa süre içinde Başkan Gökçek'in bu başarısının sırrının ne olduğu merakla sorulurken, katılımcıların ortak görüşü ise Başkan Gökçek'in bu konudaki deneyimlerini uluslararası bir organizasyon çerçevesinde diğer politikacılarla paylaşması önerisi oldu.
"Dünya çapında 650 bin üyesi var"
2001 yılında California'nın en etkin online PR şirketlerinden KCOMM ve silikon vadisindeki teknoloji şirketlerinin girişimi sonucu kurulan Internet Marketing Association, dünya çapında 650 bin üyeye sahip bir internet marketing kuruluşu olma özelliği taşıyor. International Executive Council adı verilen Google, ARC China, Skylight Global gibi farklı ülkelerden internet ve teknoloji şirketlerince yönetilen IMA, yıl içinde düzenlediği eğitimler ve konferanslarla sektöründe ABD yönetiminin de desteklediği kurumlar arasında yer alıyor. UCLA, Universty Of Phoenix, Chapman University ve USC'den akademisyen danışmanlar ile çalışan IMA, her yıl düzenlediği IMA-Impacts ödül töreniyle sektöründeki lider şirketleri, devlet kurumlarını, uluslar arası gazetecileri ve sivil toplum kuruluşlarını bir araya getiriyor.
ABD'nin bilişim sektöründe önde gelen kuruluşlarından olan IMA tarafından 25-27 Eylül 2013 tarihleri arasında ABD'nin Las Vegas kentinde düzenlenen konferans'ta sosyal medya alanında etkin bir çok kuruluş yer alarak, sosyal medya, data analizi ve pazarlama stratejileri konularında, yeni teknolojiler, trendler hakkında fikir alışverişinde bulundu.
(CİHAN)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.