Cuma 22.11.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 22.11.2013 10:41

Arınç Türkiye uzmanlarıyla buluştu

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere ABD'nin başkenti Washington'da bulunan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı Washington ofisini (SETA DC) ziyaret etti.

Arınç, SETA DC'de aralarında Türkiye Uzmanı Henri Barkey, Ortadoğu Enstitüsü Türkiye Çalışmaları Merkezi Direktörü Gönül Tol ve Brookings Enstitüsü'ten Ömer Taşpınar'ın olduğu Türkiye uzmanları ile yuvarlak masa toplantısında buluştu. Toplantı basına kapalı gerçekleşti.
Arınç, toplantının ardından giyim markası Sarar'ın Washington'daki yeni mağzasının açılışını yaptı. Açılış töreninde konuşan Arınç, Sarar'ın Washington'un en prestijli yerinde mağaza açtığını söyledi. Bir Türk markasının dünyada beğeniliyor olmasının kendileri için büyük bir iftihar olduğunu kaydeden Arınç, Sarar'ın hazır giyimde en önde giden markalardan biri olduğunu dile getirdi.
Sarar Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar ise dünyada 5 kıtada 300'ün üzerinde mağazalarının olduğunu ve ABD'de de büyümek istediklerini ifade etti. Cemalettin Sarar 2023 yılına kadar ABD'de 15 olan mağaza sayısını 100'e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
Başbakan Yardımcısı Arınç, akşam saatlerinde de Washigton Büyükelçisi Namık Tan ve Eşi Fügen Tan tarafından Büyükelçilik Konutu'nda onuruna verilen akşam yemeğine katıldı.
(CİHAN)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.