Son Güncelleme: Pazartesi 24.02.2014 10:18
GoPro, medyada yerini sağlamlaştırıyor
San mateo, California - Kamera üreticisi GoPro'nun genel merkezinde bir yarış arabası, bir motosiklet koleksiyonu ve şirket ürünleriyle donatılmış insansız hava araçları var.
Binadaki yarış arabası ile motosikletlerin sahibi ve kullanıcısı olan, GoPro'nun kurucu CEO'su Nicholas Woodman, "GoPro'yu medya markası yapmak için önümüzde eşsiz bir fırsat var" diyor. Medya konusunda GoPro'nunkine benzer emelleri olan başka şirketler de var. Bunların en önemlisi, enerji içeceği üreticisi Red Bull. GoPro, sörfçü Kelly Slater ve snowboardcu Shaun White gibi sporcuları destekliyor. Sporcular GoPro kameralarıyla performanslarını kaydedip internete koyması için şirkete gönderiyor. Ama YouTube'da 3.3 milyon abonesi olan, videoları 700 milyondan fazla izlenen Red Bull'u yakalamak için daha fazla çalışmaları gerek. Zira GoPro kanallarının abone sayısı 1.7 milyon, videolarının izlenme sayısı ise henüz 400 milyon. Medya danışmanlık firması Activate'in sorumlu müdürü ve MTV Networks'ün eski yöneticisi Michael Wolf, "Bu zorlu bir piyasa. Aksiyon sporlarını gerçekten destekleyip insanların izlemek istediği kaliteli videolar üretirlerse, başarı l ı olabilirler" diyor. GoPro, YouTube dışı mecralara girmeye yeni başladı. Virgin
NICK WINGFIELD
EN SON HABERLER
- 1 Burning Man müzik festivali bu yıl da iptal edildi
- 2 ABD'de cezaevinde isyan! Camları kırıp böyle bağırdılar
- 3 Aracıyla ABD Kongresi önündeki barikata çarptı
- 4 ABD'de flaş iddia! Yardım çekleri silah alımına gitti
- 5 Bitcoin ATM’leri artık benzin istasyonlarında
- 6 Deb Haaland kabineye giren ilk Amerikan yerlisi oldu
- 7 ABD’de katliam gibi kaza: 15 ölü
- 8 ‘Üç kardeş ülkenin dayanışması sürecek’
- 9 Amerikan yerlilerinin Cherokee isyanı
- 10 Donarak ölüme 100 milyon dolarlık dava