Cuma 14.11.2014 00:00
Son Güncelleme: Cuma 14.11.2014 02:04

New York'ta Simit Sarayı keyfi!

Türk markası Simit Sarayı, New York'ta da hizmet vermeye başladı.

Yurtdışı açılışlarını tüm hızıyla sürdüren Simit Sarayı, ABD'deki ilk mağazasını New York'ta 5. Cadde'de açtı.
New York mağazasının açılışıyla ilgili USASABAH'a açıklamada bulunan Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukçu, yıllardır hayalini kurdukları New York mağazasını sonunda hayata geçirmeleri nedeniyle mutluluğunu dile getirerek, ABD'de bundan sonra atacağı adımlarla ilgili bilgi verdi.
Kavukçu açıklamasında şunları kaydetti: ''Yıllardır hayalini kurduğumuz New York mağazamızın açılışını sonunda gerçekleştirdik ve lezzetlerimizi Amerika'ya taşıdık. Bizim için en önemlisi, giyimden gıdaya dünyanın en büyük perakende zincirlerinin yer aldığı 5. cadde de bir Türk markası olarak yer alabilmektir'' diye konuştu.
Açıklamasında, "Biz hızla dünyaya yayılmaya başlayan bir gıda zinciriyiz ve küresel yarışta biz de varız" diyen Kavukçu, ''kendimizi tanıtabilmek ve Amerikalılara sevdirebilmekti. Açıldığımız günden bu yana gördüğümüz yoğun ilgi bize şimdiden doğru bir adım attığımızı ve Simit Sarayının kısa sürede Amerikalıların sevdiği bir marka haline geleceğini gösterdi'' dedi.
Kavukçu bunun sadece Simit Saray'ı açısından değil Türkiye açısından da gurur verici olduğunu söyledi.
Simit Sarayı'nın Avrupa'nın farklı ülkelerinde yakaladığı başarıyı bundan sonra çok dinamik ve geniş bir pazara sahip olan Amerika kıtasında da hızla büyüyerek ilerletmek istediğini belirten Kavukçu, ''Bunu yaparken ABD pazarının kendine özel talepleri doğrultusunda ürün gamımızda çok geniş bir yelpaze sunuyoruz. Bugün New York 5.cadde de Simit Saray'ından içeri giren herkes sadece ünlü mamullerle değil salatalardan sandviçlere, ızgara etlerden pizzalara kadar birçok ürün tadabiliyor.'' ifadelerini kullandı.
İşadamı Kavukçu özellikle sabah ve öğlen iş arası saatlerde Amerikalıların yemeklerini yiyip zaman geçirebilecekleri rahat ve konforlu bir mekânda yaratmaya çalıştıklarını belirtirken, "Şimdi hedefimiz ilk olarak Manhattan bölgesinde doğru yerlerde yer şubelerimizi açarak büyümeye devam etmek.'' diye konuştu.

''İkinci mağazayı Times Square'de açacağız''
Konuşmasında, ''5. Caddeden sonra ikinci mağazamızı Times Square 'de açacağı'' bilgisini veren Kavukçu, ''24 saat yoğunluğun olduğu ve dünya turizmin en hareketli noktalarının başında gelen bu bölge bizim için çok önemli. 2015 yılı sonuna kadar New York'ta 10 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz." dedi
Simit Sarayı Hollanda'dan Suudi Arabistan'a kadar 14 ülkede 300'e yakın mağazada her gün 8.600 çalışanı ile 650 bin kişiyi ağırlıyor. New york mağazasının ardından Simit Sarayı kısa bir süre sonra Avrupa'nin en önemli başkentlerinden biri olan Londra'da Oxford Street'te ilk mağazasını açarak İngiltere gıda pazarına da girmiş olacak.
Simit Sarayı hakkında
2002 yılında kurulan Simit SarayıTM ilk mağazasını İstanbul Mecidiyeköy' de açtı. O zamana kadar sokakta "ayaküstü" yenen İstanbul'un geleneksel yiyeceği "simit", Simit Sarayı mağazalarında huzurlu ve konforlu bir atmosferde sunulmaya başlandı. Yenilikçi ürünleri, sürdürülebilir ticari strateji ve yaklaşımlarıyla dünya markası olma hedefine her gün daha da yaklaşan Simit SarayıTM zengin ürün çeşidi, hijyenik entegre üretim tesisi, güçlü soğuk zincir filosu ile aralarında Amerika, Almanya, Hollanda, Belçika, Kıbrıs, Kuveyt, Mısır ve Suudi Arabistan'ın yer aldığı 14 ülkede 300'e yakın mağazasında her gün 8.600 çalışanıyla 650 bin kişiyi ağırlıyor.
(USASABAH)


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.