Salı 02.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 02.12.2014 11:33

Bilgi Toplumu Enstitüsü ile Brookings'ten ortak proje

Türkiye Bilişim Vakfı ile Turkcell işbirliğiyle Haziran 2014'te kurulan TBV-Turkcell Bilgi Toplumu Enstitüsü, ABD'nin 98 yıllık en eski düşünce üretim kuruluşu Brookings Institution'la ortak projeler üretme kararı aldı.

Bu işbirliği, İstanbul'a gelen Brookings Institution Teknoloji İnovasyonu Merkezi Başkanı Prof. Dr. Darrell West, TBV Başkanı Faruk Eczacıbaşı ve Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül tarafından açıklandı.
Bilgi Toplumu Enstitüsü, bilgi ve iletişim teknolojileri alanında donanımlı, uluslararası alanda tanınacak bir bilgi üretim ve paylaşım merkezi oluşturmak, üniversite-sanayi-kamu-özel sektör-sivil toplum birlikteliğiyle katılımcı bir şekilde çalışmak amacıyla kuruldu.
TBV Başkanı Faruk Eczacıbaşı, "Birlikte sözcüğü, çok önemli. Çünkü takım çalışması anlamına geliyor. Artık, insanlar arası, şirketler arası, uluslararası mesafeler yakınlaştı" dedi.
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül ise Brookings işbirliğiyle, teknoloji inovasyonu alanında gündem belirleyecek çalışmalar üretileceğine inandıklarını belirterek, "Teknoloji tutkunlarını önümüzdeki dönemde gerçekleştireceğimiz 'Müşteri odaklı inovasyon ve trendler' konulu konferanslar dizisini takip etmeye davet ediyoruz" diye konuştu.
(USASABAH)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.