Salı 09.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 09.12.2014 15:43

Time dergisi okuyucuları 'yılın kişisi'ni seçti

Hindistan Başbakanı Narendra Modi, Time dergisinin okuyucuları tarafından yılın kişisi seçildi.

Narendra Modi, TIME.com'da oluşturulan portalda kullanılan yaklaşık beş milyon oyun yüzde 16'sından fazlasını alarak zirveye yerleşti.
Okuyucuların verdiği kararın bağlayıcı bir özelliği bulunmuyor ve Yılın Kişisi, Time dergisinin editörleri tarafından seçiliyor.
Hindistan'da mayıs ayında yapılan seçim kampanyası maratonunda ülke ekonomisini canlandırma sözü veren ve ülkenin 15. başbakanı olan Narendra Modi, milliyetçi Bharatiya Janata Partisi'nin lideri.
Cumhurbaşkanı Erdoğan 29. sırada
Oylamada, Ferguson'daki göstericiler ikinci sıraya yerleşirken, ilk beş arasında Hong Kong'daki gösterilerin lideri Joshua Wong, Pakistanlı kadın hakları eylemcisi Malala Yusufzay ve Batı Afrika'da Ebola'yı tedavi eden doktorlarla hemşireler bulunuyor.
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın 29'uncu sırada yer aldığı listede Suriye lideri Beşar Esad 26'ıncı sırada yer alırken, IŞİD lideri Ebubekir el Bağdadi ise listede 43'üncü sırada yer aldı. ABD'li reality şov yıldızı Kim Kardashian ise 33'üncü oldu.
Papa Franciscus, geçen yıl TIME dergisi tarafından yılın kişisi seçilmişti.
Derginin 1927 yılından bu yana bu unvanı verdiği ünlüler arasında Mahatma Gandi, Adolf Hitler, Kraliçe Elizabeth, Martin Luther King Jr., ABD Başkanı Barack Obama ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin yer alıyor.


(AA)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.