Perşembe 05.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 05.03.2015 11:24

THY kampanyaları Alpaytac'a ödül getirdi

Alpaytac Pazarlama PR firması, Türk Hava Yolları için yürüttüğü çalışmalarla “Seyahat ve Otelcilik Kampanyalarında En İyi Dijital ve Sosyal Medya Kullanımı” kategorisinde ABD’nin en prestijli ödüllerinden 2014 Bulldog Dijital ve Sosyal Halkla İlişkiler Gümüş Ödülü’nü kazandı

Sosyal medya alanındaki başarılı iletişim/PR çalışmaları için endüstride verilen en önemli ödüller arasında olan Bulldog Ödülleri, internet medyası aracılığıyla müşterilerinin önemli ölçüde görünürlüğe ulaşmasını sağlayan ve kamuoyunu etkileme gücüne sahip ajanslara veriliyor. 1 Mayıs 2013 ile 30 Haziran 2014 arasında hayata geçmiş kampanyalara imza atan ajanslar arasında bulunan Alpaytac, Türk Hava Yolları için yürüttüğü markalaşma, medya ilişkileri ve sosyal medya kampanyalarıyla bu ödül layık görüldü. Ödül, Alpaytaç ajansının son üç senedir Türk Hava Yolları için Amerika'da yürüttüğü basınla iletişim, dijital ve sosyal medya kampanyalarında arka arkaya aldığı altıncı ödül oldu.
Son üç yıl içerisinde 1 trilyon civarında ve 50 milyon dolarlık reklam değerinde medya görünürlüğü yaratan Türk CEO Hüma Gruaz'ın önderliğindeki Alpaytac, uçuş merkezi İstanbul'u ve havayolunun küresel marka elçileri Kobe Bryant ve Lionel Messi'yi öne çıkararak etkili sosyal medya kampanyalarına imza attı.
ABD'de pazarında uçuş kapısı sayısını dörtten altıya çıkararak önemli bir büyüme kaydeden Türk Hava Yolları Nisan 2015'te yedinci uçuş kapısını San Francisco'da açmayı planlıyor. Türk Hava Yolları, geçen seneki 48.3 milyon olan yolcu sayısını yüzde 13 arttırarak 2014 yılında 54.7 milyon yolcu taşıdı. Şu an itibarıyla, havayolu, 262 yolcu ve kargodan oluşan filosuyla 219 uluslararası ve 45 iç hat destinasyonu içeren dünyanın 264 şehrine uçuyor.

Alpaytac'ın Türk Hava Yolları için gerçekleştirdiği çalışmaları sonucunda geçmişte aldığı başarılı sonuçlar arasında:
2014 PR News Tarafından verilen PR ödüllerinde Şeref Ödülü,
2013 Bulldog Medya İlişkileri Medya ve Tanıtım Kampanyaları Alanında Üstün Başarı Ödülü En İyi Seyahat, Otelcilik ve Destinasyonlar Medya Kampanyası Alanında Bronz Ödülü,
2013 PR News Platinum Ödülleri'nde Markalaşma alanında finalist,
2013 PR News Ajans A-Sınıf Ödülleri kapsamında Markalaşma alanında finalist
2013 PR Daily Ödülleri'nde En İyi Markalaşma Kampanyası dalında Şeref Ödülü bulunuyor.
25'ten fazla endüstri ödülü sahibi olan ve bu sene 10. kuruluş yıldönümü ile Washiington D.C.'de dördüncü ofisinin açılışını kutlayan Alpaytac, istikrarlı bir şekilde Amerika'daki en basarılı PR ve sosyal medya ajanslarından biri olarak öne çıkıyor.




X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.