Pazartesi 27.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 27.04.2015 14:44

3 yıldır her gün aynı kıyafeti giyiyor

New York'taki ünlü bir reklam ajansında sanat yönetmenliği yapan Matilda Kahl, son üç yıldır işe aynı kıyafetle gidiyor

"Zamanımı ve enerjimi kıyafetlere harcamak istemedim" diyen Matilda Kahl, her sabah hazırlanırken işe geç kalma stresi yaşamaktan, giydiklerinin o günkü toplantılara uygun olup olmadığını düşünmekten bıkıp radikal bir karar almış.

Harper's Bazaar dergisine Nisan ayında yazdığı makalenin ardından tüm dikkatleri üzerine çeken Kahl'ın kararı son günlerde sosyal medyada en çok konuşulan konuların başında geliyor.
''Baskı hissetmek istemedim"
Katıldığı bir toplantıda erkek çalışanların hiçbir zaman
kıyafet seçme stresi yaşamadığını fark eden Kahl, o günden sonra işe her gün aynı kıyafetle gitme kararı almış. Çalıştığı günlerde yeteri kadar yaratıcı iş üretmesi gerektiğini anlatan Kahl "Bir de giydiklerimle yaratıcı olmak için baskı hissetmek istemedim" diyor.
Aynı bluzdan 15 tane var
Basit fakat kimliği olan bir kıyafet aramaya başlayan Kahl birkaç günlük arayışın sonunda bu beyaz bluzu bulmuş. Bluzu gördüğü anda aşık olduğunu belirten Kahl, bu kıyafetin hem kendisi için biçilmiş kaftan olduğunu hem de fazla dikkat çekici olmaması nedeniyle ofis ortamında rahat hissedeceğini düşünmüş.
Matilda Kahl, 3 yıldır her gün aynı kıyafeti giyiyor
Aynı bluzdan 15 tane, aynı pantolondan ise 6 tane alan Kahl 3 yıldır 'üniformasını' üzerinden çıkarmıyor.



(SABAH)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.