Çarşamba 12.04.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 12.04.2017 16:11

THY uçaklarında 'canlı çiçek' konsepti

THY, tüm geniş gövde uçuşların "business" sınıfı lavabolarını Molton Brown ürünleriyle canlı çiçek konsepti ile tasarladı.


Türk Hava Yolları Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, yolcularının, seyahatleri süresince uçakta geçirdiği zamanı eğlenceli ve konforlu bir deneyime dönüştürmek gayesiyle farklı projelere imza atan THY, yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi.
THY, tüm geniş gövde uçuşların business sınıfı lavabolarını, Molton Brown ürünleriyle birlikte canlı çiçek konsepti ile yeniden tasarladı.
Markanın ferahlık, doğallık ve lüksün temsili ürünleriyle oluşturulan yeni konsept ile el sabunu, el losyonu ve oda kokusu ürünleri özel tasarımlı ahşap stantlar ile birlikte business sınıfı lavabolarında yer alıyor.
Proje kapsamında lavabolara yerleştirilen canlı çiçek ve yeşil bitkiler ise yolcuların, kendilerini gökyüzünde bir çiçek bahçesindeymiş gibi hissetmelerini sağlamayı amaçlıyor.

AA - İSTANBUL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.