Salı 18.12.2018
Son Güncelleme: Salı 18.12.2018

Sosyal medya dehası uyuşturucu kurbanı

Manhattan’daki lüks dairesinde ölü bulunan Vine ve HQ Trivia’nın kurucusu 34 yaşındaki Colin Kroll’un, aşırı dozda uyuşturucudan hayatını kaybettiği belirlendi

Vine ve HQ Trivia adlı iki sosyal medya uygulamasını kuran ve dünyanın dört bir yanında milyonlarca kişinin ilgisini çekmeyi başaran Colin Kroll'un, aşırı dozda uyuşturucu kullanımından yaşamını yitirdiği ABD basınına yansıdı. ABD'nin New York şehrinin lüks semti Manhattan'daki dairesinde ölü bulunan 34 yaşındaki Kroll'un, yatağının yanında uyuşturucu madde bulunduğu öğrenildi. Çalışma arkadaşları ve Kroll'u tanıyanlar, kısa sürede milyonlarca dolarlık projerler ortaya koyan Kroll hakkında sosyal medyadan taziye mesajları yayımlarken kurucusu olduğu HQ Trivia şirketinden "Kurucumuz ve dostumuz Colin Kroll'un ölümünü büyük bir üzüntüyle öğrendik" açıklaması geldi. Kroll'un babası ise oğlunun New York yaşam tarzından muzdarip olduğunu ve aşırı çalışma temposu ve uyuşturucu kullanımı yüzünden yaşamını yitirdiğini söyledi.
34 YILA SIĞAN BAŞARILAR
New York Times gazetesine konuşan baba Kroll, "Çok yetenekliydi. 34 yaşında yaptıklarına bakarak 50 yaşında neleri başarabileceğini heyecanla bekliyorduk" dedi. 6'şar saniyelik videoların paylaşıldığı "Vine" isimli platformu kurup, sosyal medya devi Twitter'a 30 milyon dolara satan Kroll, daha sonra da cep telefonlarından oynanan para ödüllü HQ Trivia adlı yarışma uygulaması sayesinde piyasaya dönmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.