Salı 15.01.2013

9 ayda 90 bin çağrıya cevap

Yenimahalle Belediyesi'nin geçen yıl faaliyete geçirdiği "Çağrı Merkezi" memnuniyetin adresi oldu. 9 ay gibi kısa sürede 90 bin çağrıyı cevaplandıran merkez, her işlemi mutlaka sonuçlandırıyor. Süreli işlemlerde vatandaşları arayıp bilgi veren merkez çalışanları, 10 kişilik ekiple profesyonel hizmet anlayışıyla çalışıyor. İlçe sakinleri, Yenimahalle Belediyesi Çağrı Merkezi aracılığı ile belediye hizmetleri hakkında bilgi alabiliyor, borç bilgilerini sorgulayabiliyor, ödemelerini ne zaman ve nerede yapacaklarını öğrenebiliyor, evraklarını takip edebiliyor. Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, insan odaklı hizmet anlayışıyla çalıştıklarını vurguladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.