Cuma 15.02.2013

Beğendik bir ilke imza attı

Gıda perakendeciliği yepyeni bir kulvara kavuştu. Beğendik'in Çayyolu'nda açılan yeni mağazası, içinde barındırdığı topraksız tarım ve taze üretim alanlarıyla göz doldurdu

Yapım aşaması 3 yıl süren ve 10 milyon TL'ye mal olan Beğendik'in Çayyolu mağazası, Türkiye'de yeni bir gıda perakendeciliği konsepti oluşturdu. Beğendik, yeni mağazasında çikolata, makarna, mantı ve erişteyi tüketicilerinin gözleri önünde üreterek satışa sundu. Yüzde 75'i taze ürüne ayrılan mağazanın sektöre kazandırdığı bir başka yenilik ise müşterilerin, topraksız tarım alanında yetiştirilen, dalından yeni koparılmış sebze ve meyveleri satın alma imkanına sahip olması.


TÜRKİYE'DE İLK KEZ
Çayyolu' nda hizmete açılan mağazayı basın mensuplarına tanıtan Beğendik İcra Kurulu Başkanı Hacı Beğendik, 3 yılda dünyada kat edilen 500 bin kilometre yolun ardından yeni konsepti oluşturduklarını belirterek, "Bir başka deyişle dünyanın çevresini yaklaşık 13 defa dolaştık, dünyada perakende sektöründe yaşanan gelişmeleri bizzat yerinde inceledik. Araştırmalarımızı müşterilerimizin istek, ihtiyaç ve beğenilerinin yanı sıra Beğendik'in tecrübesi ile harmanlayarak Türkiye'de ve dünyada perakende sektörüne örnek olacak bir model geliştirdik" dedi.

10 bin bitki bulunuyor
Beğendik Çayyolu Mağazası'nın bir başka özelliği ise içerisinde bulunan bitki çeşitliliği. Mağazanın içinde muşmuladan zeytine, portakaldan limona 300 çeşit, toplamda ise 10 bin adet bitki bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.