Cuma 29.03.2013

Partiler şimdiden kolları sıvadı

AK PARTİ ANKARA İL BAŞKANI MURAT ALPARSLAN
"AK
Parti diğer partilerden farklı olarak sadece seçim dönemlerine sıkıştırılmış çalışmalar ve kampanyalar yürütmüyor. Yapılan her seçim bir sonraki seçimin başlangıcını da beraberinde getirir. Teşkilatlar olarak biz de tüm Ankaralılar'a ulaşarak kendimizi anlatmaya, onları dinlemeye, tavsiye, talep ve tenkitlerini dikkatle inceleyerek analizler yapmaya çalışıyoruz. Bunu tüm iletişim araç ve metotları, dokümanlar, yazılı ve görsellerle sosyal medya kullanıyor olmakla beraber herkese birebir temas ederek gerçekleştiriyoruz.'Yapmıştık, Yaptık, Yapıyoruz ve Yapacağız!' diyor ve bu felsefeye göre hizmetlerimizi belirliyoruz. Yapılan her seçimde milletimizin takdiriyle birinci parti olduk. Bu seçimde de birinciliğimizi açık ara farkla sürdürmeye devam ettireceğimizi ümit ediyoruz. Büyükşehir dahil tüm ilçelerimizde seçimlerin galibi olacağımıza inanıyoruz. Adaylarla ilgili çalışma Genel Merkezimiz tarafından büyük bir titizlikle yürütülmektedir. En uygun adayın bulunabilmesi için kamuoyu yoklaması, anketler, teşkilat yoklaması ve pek çok istişare kanallarıyla çalışmalar sürdürülmektedir."
CHP ANKARA İL BAŞKANI ZEKİ ALÇIN
"Cumhuriyet Halk Partisi Ankara İl Başkanlığı olarak Ankaralılar'ın Nisan 2014 itibariyle yeni bir anlayışa, taze bir kana bir yönetim değişimine her şeyden çok ihtiyacı olduğuna inanıyor ve hazırlıklarımızı ona göre yapıyoruz. Sosyal Demokrat Belediyecilik anlayışı ile 29 Mart 2014 seçimlerinde Ankara'yı kazanacağız. Reklama yönelik çılgın projeler yerine insan hayatını kolaylaştıracak ve kentte yaşamayı daha ekonomik ve kolay hale getirecek akıllı projelere önem veriyoruz. Bilgi teknolojilerini kentli için dünya seviyesinde kullanan, birbiriyle entegre, alternatif ulaşım sistemlerini Ankara'ya getirmek istiyoruz. Dünyanın en pahalı ulaşım ve enerji giderlerine sahip Ankaralı neden farklı alternatifler düşünen bir kent yönetimine sahip olmasın? Ankara için hazırladığımız turizm, sağlık, ulaşım, kentsel dönüşüm, kent kırsalının kent merkezi ile entegrasyonunu sağlayacak, istihdam yaratacak, sosyal ve kültürel projelerimizi önümüzdeki günlerde halkımızla paylaşacağız."
MHP ANKARA İL BAŞKANI FATİH ÇETİNKAYA
MHP Ankara İl Başkanlığı, 29 Mart 2009 tarihinde gerçekleştirilen yerel seçimlerden hemen sonra seçim sonuçlarını masaya yatırmış ve gerekli değerlendirmelerini yapmıştır. Bu değerlendirmeler neticesinde de Ankara ve ilçelerinde seçimi kazanmak için stratejisini belirlemiştir. Nitekim İl Başkanlığımız bu süreçte öncelikle Ankara'nın sorunlarını tespit etti. 20 yıldır Ankara, birilerinin dediği gibi kongre kenti, kültür kenti, sağlık kenti, ticari ve sanayi kenti olmadı, olamadı. Ankara, üstüne üstlük Türkiye'nin en büyük finans kuruluşlarının terk ettiği bir şehir oldu. Bunlar olurken sessizliğe gömülen bir belediye başkanı yüzünden Ankara, başkent olma özelliğini de kaybetti. Ankaralılar'ın artık ben yaptım oldu mantığı ile hareket eden, kararları ve icraatları ile vicdanlarda adil olma kavramını yok eden ve en önemlisi de Ankaralılar'a anlatacak yeni bir hayali dahi olmayan bir belediye başkanı ile yola devam etmesi imkansızdır. Bu nedenle MHP Ankara İl Başkanlığı olarak tek hedefimiz, 30 Mart 2014'te yapılacak olan yerel seçimlerde Ankara ve ilçelerindeki tüm belediye başkanlıklarını kazanmak olacaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.