Cuma 29.03.2013

Personele özel eğitim

Büyükşehir Belediyesi ile vatandaşlar arasında "iletişim köprüsü" olan Alo 153 Mavi Masa'nın personeli özel eğitimden geçiriliyor

Ankaralılar'ın kentle ilgili sıkıntı, şikayet ve isteklerini aktarabildiği Alo 153 Mavi Masa çalışanları, hizmet kalitesini en üst düzeye çıkarabilmek için özel eğitimden geçiyor. Büyükşehir Belediyesi'nin "gören gözü", "dinleyen kulağı" konumundaki Alo 153 Mavi Masa personeli için verimliliğin daha da artırılması amacıyla eğitim programları düzenlendi.

PRATİK YAPILDI

Personele "İletişim ve Halkla İlişkiler Teknikleri", "Diksiyon ve Konuşma Teknikleri", "Telefonda Profesyonel İletişim", "Çağrı Merkezi ve Hizmet Teknikleri", "Zor İnsanlarla İletişim Kurma" ve "Stres Yönetimi" eğitimleri verildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.