Çarşamba 03.04.2013

Fasulyenin pilav aşkı

Doğal ürünlerle hazırlanan kuru fasulye ve pilav yemeğine aşk konseptini de dahil eden Topraktan Gelen firması, önce tüm Türkiye'ye sonra ise Avrupa'ya kuru fasulye ve pilav yedirecek

Türkiye'nin ilk yerli sermaye ile kurulan network marketing şirketi Topraktan Gelen, oluşturduğu "Mister Fasulye&Miss Pilav" markasıyla Avrupa'yı sallamaya hazırlanıyor. Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Özen, tüm dünyayı saran fast-food kültürünün sağlıksız bir beslenme çeşidi olduğunu hatırlatarak, "Doğal ürünlerle yapılmış kuru fasulye ve pilav kültürümüzü araba konseptiyle sokaklara indiriyoruz" dedi.
AVRUPA'YI SALLAYACAK
Çocukların bakliyat tüketimini arttırmak için çizgi film karakterleriyle marka yaratma yoluna giden Topraktan Gelen firması, "Mister Fasulye&Miss Pilav" markasıyla oluşturduğu fasulye- pilav arabası konseptini sokaklara çıkardı. Türk mutfağının vazgeçilmez lezzetleri arasında bulunan fasulye ve pilavı hem sağlıklı hem de uygun fiyatla tüketiciye sunan marka, önce Türkiye'yi daha sonra ise Avrupa'yı sallamayı hedefliyor.

Yakında her yerde

Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Özen, "Şu ana kadar aldığımız talep ve tepkiler doğrultusunda yarattığımız konseptin ne kadar doğru olduğunu gördük. Kısa sürede markalaşacak olan yeşil arabalarımız, Ankara'nın dört bir yanında hizmet vermeye başladı. Mister Fasulye& Miss Pilav arabaları, yakında tüm AVM'lerde, meydanlarda hatta üniversitelerde ve sanayi bölgelerinde hizmet verecek" diye konuştu.

Yeni bir iş kapısı

Corner-dükkan ya da sadece araba şeklinde 2 konseptleri bulunduğunu anlatan Eşref Özen, "Mister Fasulye&Miss Pilav markamız uygun franchise fiyatıyla girişimcilere yeni bir iş kapısı açıyor. Ayrıca bu muhteşem lezzeti tadanların ürünlerimizi merak etmesi ve denemek istemesi durumunda yeşil arabalardan Topraktan Gelen ürünlerimizi de temin etmesi mümkün. Hem yerli ve doğal ürünümüzü halkımıza tanıtıyoruz hem de tattırıyoruz" dedi.

Çocukları fethedecek

Mister Fasulye&Miss Pilav by Topraktan Gelen'in önemli bir amacının olduğunu belirten Özen, "Geleceğimiz olan çocuklarımızı obeziteden ve fast-food'dan uzak tutmak. Bunun için çocuklara doğru beslenmenin faydalarını aşılamak için Mister Fasulye&Miss Pilav'ı çizgi dizi haline getiriyoruz. Çocukları eğlenerek öğrenecekleri bir çizgi diziyle fast-food'dan uzak tutacağız. Çocuklara yönelik türlü etkinlikler ve çeşitli hediyeliklerle de onların kalplerini fethedeceğiz" dedi.
Yeşil araba sahipleri sürekli denetim altında
Kuru fasulye ve pilav ikilisinin yanına turşu ve ekmek de ekleyen marka, porsiyonu 5 TL'den satışa sunuyor. Yeşil arabaların sahibine de oldukça iyi miktarda kar bırakan menüde yer alan her şey firma tarafından franchise sahibine sunuluyor. Kaliteden asla ödün vermeyeceklerini dile getiren Özen, "Hijyenik koşullar ve hizmet kalitesini ölçmek amacıyla bir de denetim ekibi oluşturduk. Mister Fasulye&Miss Pilav, yeşil araba sahiplerini sürekli denetim altında tutacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.