Gülsan için 2013, ihracat yılı olacak
Gülsan ve Meysu markasıyla 60 ülkeye meyve suyu, gazlı içecek ihracatı yapan Gülsan Gıda, reçelde Amerika'da önemli bir pazar payına ulaştı
E-MAİL ATIYORLAR
Tüketicilerin bazı marketlerde ürünü bulamayınca kendilerine e-mail atıp nereden alabileceklerini sorduklarını anlatan Özbakkal, şöyle konuştu: "Amerika pazarının kendine özgü ürünleri ve talepleri var. Gülsan'ın tüm ürünleri bu pazara ve dünya geneline uygun. Amerika'ya özellikle geleneksel Türk reçeli, nar suyu, meyve suları, tahin, pekmez, helva gibi ürünlerimizi ihraç ediyoruz. Şu anda ürünlerimiz 2 bin 400'e yakın markette satılıyor."
HEDEF 20 MİLYON DOLAR
Meysu markasıyla meyve suyu da ihraç eden Gülsan Gıda, 2012 yılında ihracatını yüzde 150 artırarak rekor kırdı. İhracat pazarlarına her zaman yeni ülkeleri de ekleyen Gülsan, 2013'te ihracatta meyve suları, süt, gazlı içecekler, reçel, salata soslarından oluşan 20 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirmeyi hedefliyor. Meysu'nun 2012'de yüzde 35 büyüdüğünü anlatan Özbakkal, ilginin her geçen gün arttığına dikkat çekti.
TROPİK MEYVELER İLGİ GÖRECEK
Hızlı tüketim ürünlerinde, özellikle gıda sektöründe tüketici trendlerinin çabuk değiştiğini aktaran Özbakkal, "Önümüzdeki dönemde meyvesini kolay temin edemediğimiz meyve çeşitlerinde, tropik meyvelerde ve özellikle nar ve ayva suyunda iyi bir çıkış olacak. Sağlıklı beslenme nedeniyle nar ve ayva suyuna ilgi artacak" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 FETÖ’cülerin sağlık dernekleri durmuyor
- 2 Hizmet aşkıyla dolu dolu iki yıl
- 3 Sağlık vatandaşın ayağında
- 4 Sosyal belediyecilikte ilkleri yaşattık
- 5 Mamak caddesi ışıl ışıl
- 6 Mamak’ta GES Atağı
- 7 Emektar stadyum yeni yüzüne kavuşacak
- 8 Mamak Belediyesi’nden engellilere özel hizmet
- 9 Mamak tarım üssü
- 10 Mamak yeşile büründü