Cuma 24.05.2013

Gümüşhane rüzgarı esti

Gümüşhane Tanıtım Günleri'nin üçüncüsü başladı. Etkinliğin açılışına çok sayıda siyasi katıldı. Yemek çadırında en çok ilgiyi pestil ve kömeler gördü

GümüşhaneValiliği ve Gümüşhane Dernekleri Federasyonu (GÜDEF) ile ortaklaşa organize edilen, "3. Gümüşhane Tanıtım Günleri", Atatürk Kültür Merkezi'nde başladı. Etkinliğin açılışına Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, AK Parti Gümüşhane Milletvekili Feramuz Üstün, Ak Parti Kocaeli Milletvekili Fikri Işık, AK Parti Gümüşhane Milletvekilleri Kemalettin Aydın, BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ve MHP Ankara Milletvekili Özcan Yeniçeri katıldı.
"YATIRIMLAR DEVAM EDİYOR"
Gümüşhane'ye hizmet etmenin çok önemli olduğunu belirten Bakan Eroğlu, "Gümüşhane çok daha güzel olacak. Yatırımlar devam ediyor. 3 milyar TL'den fazla yatırım yapıldı. Ne kadar baraj, gölet ve sulama tesisi varsa bunların tamamını yapacağız. Gümüşhane'nin nüfusunun azaldığı söyleniyor. Hayır, nüfusu yüzde 2 oranında arttı. Gümüşhane'de geniş iş imkanları için çalışmalar da yapılıyor" dedi.
PESTİL DİYARI

Gümüşhane Tanıtım Günleri'nde vatandaşların en çok ilgisini çeken yiyecekler, pestil ve kömeler oldu. Gümüşhane'nin en meşhur yiyecekleri olan pestil ve kömeleri tatmak isteyen vatandaşlar, stantları tek tek gezdi. Etkinlikte Gümüşhaneli kadınların kendi elleriyle açtıkları hamurlardan yapılan gözlemeler de en çok satılan yiyecekler arasında yerini aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.