Mavi Masa 10 yaşına girdi
Halkla iletişimi kuvvetlendirmek amacıyla kurulan Mavi Masa, 10 yılı geride bıraktı. Hizmet birimi, vatandaşların gözü kulağı oldu
"DERT BABASI"
Kızılay, Sıhhiye ile Batıkent ve Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası'nda vatandaşların "dert babası, gözü kulağı" olan Mavi Masa, uzman görevlileriyle vatandaşların Büyükşehir ile ilgili istek, şikayet ve taleplerini "yüz yüze" alıyor ve gerekli yönlendirmeleri yapıyor.
MODERN ÇAĞRI MERKEZİ
Ankaralılar'ın 7 gün/24 saat ulaşarak sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği hizmet birimi olan Mavi Masa, çalışma sistemi ve işleyişi ile de Türkiye'de birçok belediyeye örnek oldu. Kentle ilgili tüm sorunların dinlendiği Mavi Masa'nın Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası'nda bulunan modern çağrı merkezinde ise çağrı operatörleri, 24 saat aralıksız olarak Ankaralılar'dan kendilerine ulaşan tüm sorun, görüş ve talepleri ilgili birimlere iletiyor ve takibini yapıyor. Büyükşehir Belediyesi SMS otomasyonu ile Ağustos 2010 tarihinden itibaren de kurum içi iletişimi en hızlı seviyeye taşıdı.
EN SON HABERLER
- 1 FETÖ’cülerin sağlık dernekleri durmuyor
- 2 Hizmet aşkıyla dolu dolu iki yıl
- 3 Sağlık vatandaşın ayağında
- 4 Sosyal belediyecilikte ilkleri yaşattık
- 5 Mamak caddesi ışıl ışıl
- 6 Mamak’ta GES Atağı
- 7 Emektar stadyum yeni yüzüne kavuşacak
- 8 Mamak Belediyesi’nden engellilere özel hizmet
- 9 Mamak tarım üssü
- 10 Mamak yeşile büründü