Salı 22.10.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 23.10.2013

Hüseyin KOCABIYIK: Ankara'nın paraziti ODTÜ

Bir kişinin veya bir kurumun ne kadar değerli olduğunu anlamanın basit bir yolu var: "O olmazsa ne olur?" sorusunu sormak.
Bu sorudan "o olmazsa olmaz!" şeklinde bir sonuç çıkarsa o kişinin, o kurumun nazını çekmek mantıklı bir davranıştır.
Ya "olsa da olur, olmasa da" diyeceğiniz türden bir nesneyse ne yapmak iktiza eder? Bunun da basit bir cevabı var: Ya önemsemeyeceksiniz ya da ondan kurtulacaksınız!

***


ODTÜ'lü eşkıyanın yol eylemleri sürüyor. Tüm anlaşmalar yapılmış... Hukuki herhangi bir engel yok... Rektörlük onay vermiş... Ama eşkıya eylemde. 12 Mart eylemcilerini barındıran...
Bize Göktürk-2 uydusu onurunu yaşatmayan... Başörtülü kızları taciz eden ODTÜ'lüler bunlar.
Bilimsel Atıf Endeksi'nde
ilk yüze dahi girememiş... "Türk buluşu" diyeceğimiz tek buluş gerçekleştirememiş bu kötü şöhretli üniversite Ankara'nın sorunu haline gelmiş durumdadır.

***


Başa dönelim ve soralım:
Şu ODTÜ denen üniversite olmamış olsa Ankara ne kaybeder? Üniversite sistemimiz ne kaybeder?
Türkiye'nin
bilimsel varlığı ne kaybeder?
Cevabı belli: Hiçbir şey kaybetmez! Kuruluş amacında başarılı olamamış bu şöhreti kazıp kurumu kapatsak inanın Türk üniversite sistemi kazançlı çıkar. ODTÜ'nün kuruluş amacı neydi?
Ben Melih Gökçek'in yerinde olsam bu konuyu tartışmaya açarım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.