Salı 25.02.2014

Kariyer planı artık daha kolay

Gazi Üniversitesi bünyesinde kurulan Kariyer Planlama Araştırma ve Uygulama Merkezi, üniversite öğrencilerinin kariyer planlama konusundaki farkındalığını artırıyor

Üniversite öğrencilerinde kariyer ve kariyer planlama konusunda farkındalık yaratmak amacıyla 2012'de kurulan Gazi Üniversitesi Kariyer Planlama Araştırma ve Uygulama Merkezi'nin Başkanı Diclehan Kılıç, merkezin teorik altyapısının dünyada bu konuda liderlik yapan yurt dışı merkezlerle iletişime geçilerek oluşturulduğunu söyledi.
'Yardımcı oluyoruz'
Uzman danışmanlarla kısa sürede daha da büyüyeceklerini ifade eden Kılıç, "Öğrencilerin kariyer hedeflerinin belirlenmesi ve gerçekleştirilmesine yardımcı olmak, mezun olacakları alanla ilgili sektörü, iş dünyasını yakından tanımalarını staj ve iş olanakları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak istiyoruz" dedi.
'Daha çok öğrenci ve eğitim'
Büyük bir rekabetin yaşandığı iş arama sürecinde öğrenci ve mezunları donanımlı bir şekilde hazırlamak gerektiğini belirten Kılıç, "Kariyer Planlama Nedir, Etkili Özgeçmiş ve Ön Yazı Hazırlama, Mülakat Teknikleri gibi sertifikalı eğitimlerimiz halen devam ediyor. Yüzlerce öğrenci sertifika aldı. Önümüzdeki yıl daha çok öğrenciye ulaşabilmek için eğitimleri daha sık aralıklarla düzenleyeceğiz" diye konuştu.
Atakan AKTAŞ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.