Çarşamba 02.04.2014
Son Güncelleme: Salı 01.04.2014

Paralel ajans da "Gökçek" dedi

CHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş Anadolu Ajansı'nı (AA) suçluyor ancak CHA rakamları da Yavaş'ı yalanlayıp AA'yı doğruluyor. Paralellerin Ajansı'nın verilerine göre, Büyükşehir Belediye Başkanlığı için oyların yüzde 99,74'ü açıldı. Sandık sonuçlarında AK Parti'nin oyu, yüzde 44,67 olarak belirlenirken, CHP'nin oyu yüzde 43,76 oldu. Ankara'da Melih Gökçek'in aldığı geçerli oy, 1 milyon 411 bin 274. CHP'nin aldığı geçerli oy ise 1 milyon 382 bin 531. İki aday arasında yaklaşık 29 bin oy farkı var.
FARK YALNIZCA BİNDE 1

Anadolu Ajansı verilerine göre ise Ankara'da oyların yüzde 100'ü açıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, geçerli oyların 1 milyon 415 bin 973'ünü aldı. CHP adayı Mansur Yavaş, 1 milyon 383 bin 786 oy aldı. Aradaki fark yaklaşık 22 bin olarak belirlendi. AA verilerine göre Melih Gökçek yüzde 44,79 oya sahip. Mansur Yavaş ise yüzde 43,78. AA ve CHA'nın verileri arasındaki oy farkı yüzde 1 seviyesinde yer alıyor. CHA verilerine göre, Gökçek ile Yavaş arasındaki oy farkı, yüzde 0,91 olarak sunulurken AA verilerine göre Gökçek ile Yavaş arasındaki oy farkı, yüzde 1,01. AA ve CHA'nın, iki aday arasındaki oy farkı verilerine ilişkin fark ise yalnızca binde 1.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.